بنیاد ایستگاه مهاجرت Angel Island

Angel Island Immigration Station Foundation

Angel Island از ۱۹۱۰ الی ۱۹۴۰ محل یک ایستگاه مهاجرتی ایالات متحده بود که به عنوان معادل ساحل غربی جزیره الیس عمل می کرد، اگرچه تاسیسات جزیره فرشته همچنین سیاست هایی را اعمال می کرد که برای حذف بسیاری از مهاجران ساحل اقیانوس آرام از هشتاد کشور جهان طراحی شده بودند.

در سال ۱۹۷۰، این سایت به دلیل وضعیت وخیم آن برای تخریب برنامه ریزی شد. اما کشف شعر چینی که بر روی دیوارهای پادگان حک شده بود، آن را از نابودی نجات داد و منجر به علاقه مجدد به ایستگاه مهاجرت جزیره فرشته شد. مهمتر از همه، کشف شعر آگاهی از نیاز به دسترسی به درسهای زنده فداکاری و پیروزی در تاریخ مهاجرت را افزایش داد.

با جرقه این کشف، پل چاو، مهندس عمران در وزارت حمل و نقل کالیفرنیا، کمیته مشاوره تاریخی ایستگاه مهاجرت جزیره فرشته (AIISHAC) را تشکیل داد تا مکان و شعر آن را نجات دهد، تاریخ بازداشت شدگان چینی را بازیابی کند، و برای حمایت دولتی لابی کند. . در جولای ۱۹۷۶، کار سخت AIISHAC به نتیجه رسید زیرا قانونگذار ایالتی ۲۵۰۰۰۰ دلار برای بازسازی ایستگاه مهاجرت به عنوان یک بنای یادبود دولتی اختصاص داد.

این پادگان در سال 1983 به روی عموم باز شد و اعضای AIISHAC بنیاد ایستگاه مهاجرت را برای ادامه حفاظت و تلاش های آموزشی برای سایت و افزایش آگاهی از کمک های مهاجران ساحل اقیانوس آرام ایجاد کردند.

ماموریت

برای همه مهاجران، فرزندان و خانواده ها، جزیره فرشته نقطه عطفی زنده است که نمادی از تجربیات مختلف بازداشت، نژادپرستی، طرد، امید و عزم است. این بنیاد از سایت تاریخی محافظت می کند، داستان های آن را ارتقا می دهد، یادگیری را ترویج می کند، و شروع های جدید و مشارکت های مهاجران را که قدرت ایالات متحده را مشخص می کند، جشن می گیرد. ما الهام بخش آینده ای عادلانه تر و فراگیرتر هستیم. چیزی که نشان می دهد چگونه مهاجران کشورها را بهتر می کنند.

چشم انداز

AIISF متعهد به آینده ای است که در آن همه افراد در سراسر ایالات متحده تاریخ مهاجرت از طریق جزیره فرشته را درک کنند. با افزایش احترام و همدلی با مهاجران از این دانش استفاده کنید. و متعهد به افزایش برابری، عدالت و تعلق برای همه جوامع هستند.

ارزش ها

AIISF جامعه، تعلق و شمول را در محل کار، رویدادها، برنامه ها و نمایشگاه های ما ایجاد می کند. ما اطمینان می دهیم که تعاملات ما مبتنی بر صداقت، احترام و همکاری است. ما یادگیری را ترویج می کنیم - به ویژه در مورد تاریخ پیچیده نژادپرستی و طرد شدن کشور - در حالی که قدرت، انعطاف پذیری و کمک هایی را که مهاجران به ایالات متحده انجام داده اند و همچنان انجام می دهند، تجلیل می کنیم.

برای ترتیب دادن یک تور، از https://www.aiisf.org/planyourvisit دیدن کنید یا با tours.angelisland@parks.ca.gov تماس بگیرید همچنین، از منبع آنلاین صدای مهاجر ما دیدن کنید که دانش را تقویت می کند، جامعه را ایجاد می کند، و محتوا و بافت را برای آنها فراهم می کند. داستان مهاجرت آمریکا با AIISF برای کارگاه اشتراک داستان صدای مهاجر شریک شوید تا قدرت داستان های جامعه خود را باز کنید. کارگاه های Storyshare راهنمایی و مربیگری را ارائه می دهند تا به شرکت کنندگان کمک کنند تا داستان های مهاجرت خود را به روایت های کوتاه سرگرم کننده و تأثیرگذار تبدیل کنند که می تواند با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشته شود و برای نسل های آینده حفظ شود. اگر شما یا سازمان اجتماعی شما علاقه مند به میزبانی مشترک یک رویداد Storyshare هستید، لطفاً برای اطلاعات بیشتر به programs@aiisf.org ایمیل بزنید.

San Francisco
Address
Angel Island Immigration Station Foundation office:

870 Market Street, Suite 901
San Francisco, CA 94102
Alameda County Seal