حمایت حقوقی در قسمت مسکن

Asian Pacific Islander Legal Outreach (API Legal Outreach)
Asian Pacific Islander Legal Outreach (API Legal Outreach) سازمانی غیرانتفاعی است که در قسمت توسعه، توانمندسازی و خود-اتکایی جامعه از طریق ارائه خدمات حقوقی، اجتماعی و تعلیمی، با مراعات الزامات فرهنگی، فعالیت می‌کند. رسالت API Legal Outreach خدمات وکالت حقوقی با مراعات الزامات فرهنگی و زبانی، و نیز ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی به بخشهای محروم جامعه، شامل زنان دارای عاید کم، سالخوردگان، مهاجرین جدیدالوارد و جوانان است.
Bay Area Legal Aid
Listing Title
Bay Area Legal Aid به ارائه کمک حقوقی مدنی رایگان، بشمول مشاوره و رهنمایی حقوقی، ارجاعات موثر، و وکالت حقوقی به مراجعین دارای عاید کم می‌پردازد تا به مراجعین در قسمت محافظت از فامیل، صحت و معیشت آنها کمک کند.
Centro Legal de la Raza
Centro Legal de la Raza نهاد ارائه‌دهنده خدمات حقوقی است که دفاع از/پیشبرد حقوق اشخاص دارای عاید کم، مهاجرین، سیاه‌پوستان و جوامه لاتین را از طریق وکالت حقوقی دوزبانه، تعلیمی و حمایت، دنبال می‌کند. از طریق ترکیب خدمات حقوقی باکیفیت و آشناسازی اشخاص با حقوق قانونی و توانمندسازی جوانان
East Bay Community Law Center (EBCLC)
«پروگرام‌ مهاجرت» EBCLC مجموعه کاملی از خدمات حقوقی رایگان را در قسمت انواع مسائل مربوط به مهاجرت، به مهاجرین دارای عاید کم، بخصوص جمعیت آسیب‌پذیر -اشخاص دچار معلولیت و مریضی‌های مزمن، اعضای جامعه LGBTQ، جوانان و مراجعین فعلی EBCLC که دچار مشکلات حقوقی هستند- ارائه می‌کند.
Alameda County Seal