معلوماتی درباره مهاجرت و پناهندگان

Bridging Refugee Youth and Children’s Services (BRYCS)
یBridging Refugee Youth and Children’s Services (BRYCS) در پی تقویت ظرفیت سازمان‌های خدمت‌رسان به پناه‌جویان و اشخاص آسیب‌پذیر در سراسر ایالات‌متحده، با هدف توانمندسازی آنان و تضمین موفقیت پروسه توسعه برای اطفال، جوانان و فامیل‌‌های پناهنده است.
East Bay Refugee and Immigrant Forum (EBRIF)  
The East Bay Refugee and Immigrant Forum (EBRIF) ائتلافی شامل بیش از 30 سازمان جامعه‌محور و نهاد خدمت‌رسان به پناهندگان، پناه‌جویان و مهاجرین ساکن ایست‌بِی سان-فرانسیسکو است.
Angel Island Immigration Station Foundation
بنیاد ایستگاه مهاجرت Angel Island، آگاهی از تجربه مهاجرت به آمریکا از طریق اقیانوس آرام را افزایش می دهد. AIISF داستان‌های غنی و سفرهای شخصی هزاران مهاجر را جمع‌آوری و حفظ می‌کند و آنها را با بازدیدکنندگان و همه ساکنان آمریکا از طریق طرح‌های آموزشی و برنامه‌های عمومی به اشتراک می‌گذارد. ایستگاه مهاجرت جزیره فرشته ما را به یاد تاریخ پیچیده مهاجرت در آمریکا می اندازد. این به عنوان نمادی از تمایل ما برای درس گرفتن از گذشته خود عمل می کند تا اطمینان حاصل شود که ملت ما به وعده خود مبنی بر آزادی عمل می کند.
Legal Finders
رهنمای کامل حقوق قانونی اشخاص غیر شهروند ساکن ایالات‌متحده، و نیز فهرست حقوقی که به اشخاص غیر شهروند تعلق نمی‌گیرد، و تعدادی از منابع حقوقی مخصوص اشخاص غیر شهروند.
Frequently Asked Questions (FAQ) – Renting to Refugees and Eligible Newcomers
دولت ایالات متحده به پناهندگان و سایر تازه واردان واجد شرایط با خدمات پشتیبانی اسکان مجدد کمک می کند. زندگی خود را در ایالات متحده بازسازی کنند. این سؤالات متداول به سؤالاتی که صاحبخانه ها و مدیران املاک ممکن است داشته باشند پاسخ می دهد. در مورد اجاره به پناهندگان و سایر تازه واردان واجد شرایط.
Migration Data Hub – Migration Policy Institute
«مرکز معلومات» داده‌های مربوط به سهام، روندها، شهروندی، مهاجرت خالص، و سوابق را در اختیار همه کشورها قرار می‌دهد و به ارائه معلومات ملی و ایالتی در حوزه‌های جمعیت، اجتماعی و اقتصادی مرتبط با مهاجرین و مهاجرت به ایالات متحده می‌پردازد.
Alameda County Seal