انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) / انگلیسی حرفه ای به عنوان زبان دوم (VESL)

East Bay Sanctuary Covenant
پروگرام‌‌های حقوقی، اجتماعی و حمایتی East Bay Sanctuary Covenant به بسیاری از چالش‌های پیش‌روی مهاجرین می‌پردازند. ما، به کمک یکدیگر، می‌کوشیم تا مسیری برای شهروندی و تدوین پالیسی‌های مهاجرتی همدلانه‌تر بسازیم.
Harbor House Ministries
Harbor House Ministries به ارائه کمک در قسمت ESL، غذا، البسه و مسکن، اجرای پروگرام‌ها و خدمات مخصوص جوانان، ارائه خدمات تعلیمی، ارائه خدمات کاریابی و تعلیم مسلکی و اجرای پروگرام‌های مراقبت از طفل می‌پردازد.
Welcome Start
Listing Title
Welcome Start دوره ها و مربیگری رایگان را برای شروع در ایالات متحده ارائه می دهد. این برنامه که توسط Cell-ed پشتیبانی می شود توسط اداره خدمات اجتماعی کالیفرنیا (CDSS) - دفتر برنامه پناهندگان (RPB) و ادغام مهاجران تامین می شود.
English as a Second Language (ESL) – Mt. Diablo Adult Education
برنامه انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) مکتب بزرگسالان کوه دیابلو مهارت های اساسی انگلیسی را برای یادگیری و زندگی موفق تدریس میکند و یک محیط یادگیری خوش آمدید، مصون، حمایوی و جذاب را فراهم میسازد. تمام معلمان ESL مربیان دارای اعتبار هستند. شاگردان انگلیسی را یاد میگیرند و مهارت های ارتباطی را بهبود میبخشند تا به اهداف شخصی، تعلیمی و شغلی برسند.
English as a Second Language (ESL) and Citizenship – Martinez Institute of English (Martinez Adult Education)
انستیتوت انگلیسی مارتینز (MIE)، که در آموزش بزرگسالان مارتینز (MAE) موقعیت دارد، آموزش سواد و آمادگی شهروندی را در یک محیط مصون و حمایوی فراهم میسازد. MIE هر دو صنف های روزانه و شبانه انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) را در سطوح متعدد (از مبتدی تا پیشرفته) ارائه می دهد. برعلاوه، ما مهارت های ارتباطات ESL، نوشتن ESL، کاربردهای کمپیوتر ESL و صنف های آمادگی تابعیت ایالات متحده را ارائه میدهیم.
Catholic Charities of the East Bay (CCEB)
«خیریه‌های کاتولیک ایست‌بِی» به جوامع محروم کانتی‌های آلامدا و کانتراکاستا کمک‌رسانی می‌کند و به ارائه کمک در قسمت مسکن، خدمات حقوقی عمومی، خدمات اجتماعی، کمک‌رسانی مالی و تامین منابع، تعلیم سواد مالی، خدمات سرپناه اضطراری می‌پردازد.
Alameda County Seal