کمک‌رسانی در قسمت مزایا

The 5ive Pillars
Listing Title
سازمانی که به‌وسیله اتباع افغانستان-امریکا برای ایجاد زمینه اسکان مهاجرین جدیدالوارد در کالیفرنیای شمالی مدیریت می‌شود.
Bay Area Legal Aid
Listing Title
Bay Area Legal Aid به ارائه کمک حقوقی مدنی رایگان، بشمول مشاوره و رهنمایی حقوقی، ارجاعات موثر، و وکالت حقوقی به مراجعین دارای عاید کم می‌پردازد تا به مراجعین در قسمت محافظت از فامیل، صحت و معیشت آنها کمک کند.
Burma Refugee Families & Newcomers
Burma Refugee Families & Newcomers (BRFN) به حمایت و توانمندسازی پناهندگان همه گروپ‌های قومی اهل برمه و دیگر کشورها که ساکن منطقه خلیج سان-فرانسیسکو و حومه هستند می‌پردازد. BRFN ارائه‌دهنده و حامی خدمات حمایت اجتماعی مبتنی بر الزامات فرهنگی و زبانی، مانند تعلیم زبان، رفاه اجتماعی، تعلیم، خدمات معالجه جسم و روان، اشتغال، مسکن و ایجاد و حفظ پیوندهای فرهنگی است.
CalFresh
Listing Title
CalFresh – با عنوان فدرال Supplemental Nutrition Assistance Program (SNAP) به اشخاص و فامیل‌‌های دارای عاید کم یا بدون عاید کمک‌مصرف ماهانه خرید غذای سالم ارائه می‌کند.
Filipino Advocates for Justice
Filipino Advocates for Justice (FJA، با نام سابق FAA یا Filipinos for Affirmative Action) به حمایت از حقوق مدنی مهاجرین، از طریق ارائه خدمات مستقیم، تربیت مدیر، و سامان‌دهی و پشتیبانی از مسائل مهم جامعه فیلیپینی‌ها، به‌عنوان اقلیتی قومی که از دیرباز دچار محرومیت بوده است، پرداخته است. ما به نوجوانان سن مکتب متوسطه و لیسه، کارگران دارای عاید کم در معرض سو استفاده، و مهاجرین جدیدالوارد و بدون سند خدمت‌ می‌رسانیم و به آنها در قسمت مقابله با چالش‌های زندگی در ایالات‌متحده کمک می‌کنیم.
Homeless Action Center
Homeless Action Center به ارائه مزایای عمومی رایگان و باکیفیت به ساکنان بی‌خانمان و معلول کانتی آلامدا می‌پردازد.
Housing Solutions (Bay Area Community Services)
Housing First، از پروگرام‌‌های «خدمات اجتماعی منطقه خلیج»، بر این باور است که یافتن مسکن گام نخست در مسیر بهبود کیفیت زندگی است. بعد از برآورده ساختن ضروریات ابتدایی (غذا و سرپناه) اشخاص، می‌توانیم به مشکلات صحت رفتاری و جسمی، سوء‌مصرف مواد مخدر، اشتغال و... بپردازیم. تک‌تک اشخاص تحت‌پوشش BACS از همه امکانات لازم برای رسیدن به مسکن باثبات و مطمئن مستفید می‌شوند.
Korean Community Center of the East Bay
رسالت KCCEB توانمندسازی مهاجرین منطقه خلیج از طریق دسترسی به امکانات تعلیمیی، خدمات، منابع و حمایت است. ما به اشخاص در قسمت دسترسی به منابع لازم در لحظات مهم زندگی کمک می‌کنیم و فرصت‌هایی برای توانمندسازی اشخاص، فامیل‌‌ها و جامعه حفظ‌الصحه و صحت فراهم می‌کنیم.
Lao Family Community Development, Inc.
Lao Family Community Development, Inc. (LFCD) به اشخاص پناهنده، مهاجر، ناآشنا به زبان انگلیسی و شهروندان دارای عاید کم ایالات‌متحده در قسمت رسیدن به خودکفایی درازمدت مالی و اجتماعی کمک می‌کند. ما اعضای جامعه را به هدف‌گذاری، باور کردن توانمندی‌ها، فعالیت و مشارکت در جامعه تشویق می‌کنیم.
Refugee & Immigrant Transitions
به ارائه تعلیم رایگان، جلب مشارکت فامیل‌ها، و اجرای پروگرام‌‌های راهبری اجتماعی می‌پردازد. محصلین به دلیل جنگ، خشونت، آزار یا فشار اقتصادی از ما درخواست کمک کرده‌اند.
Street Level Health Project (SLHP)
پروژه بهداشت و درمان سطح خیابان Street Level Health Project (SLHP) یک مرکز اجتماعی مستقر در اوکلند است که برای ارتقای سطح صحت مهاجرین دارای پوشش بیمه کمتر، بدون بیمه، و جدیدالوارد کانتی آلامدا کوشش‌می‌کند.
Afghan Coalition
«ائتلاف افغانستان» سازمان قومیتی جامعه-محوری است که، تحت نظر اتباع افغانستان، به ارائه انواع خدمات به جامعه می‌پردازد.
State Refugee Programs Bureau
RPB مسئولیت مدیریت و هماهنگ‌سازی روند ارائه مزایا و خدمات به جمعیت پناهنده و جدیدالوارد کالیفرنیا را با همکاری کانتی‌ها و ارائه‌دهندگان محلی خدمات پناهندگان، به عهده دارد.
Alameda County Social Services Agency
اداره خدمات اجتماعی (SSA) کانتی آلامدا خدمات ابتدایی شبکه امنیتی را به اطفال، فامیل‌‌ها و کلانسالان در معرض خطر ارائه می‌کند. SSA خدمات خود را از طریق بخشهای اداری و عملیاتی -خدمات کلانسالان و سالخوردگان، خدمات طفل و فامیل‌، و اداره نیروی کار و مزایا- ارائه می‌کند. SSA بعضی از «پروگرام‌‌های مزایای شبکه امنیتی عمومی»، مانند CalWORKS، CalFRESH، MediCal، کمک نقدی پناهندگان، کمک عمومی، منابع مقابله با خشونت خانگی، اشتغال و خدمات/ارجاعات حمایتی تعلیم مسلکی، و سرویس سرپناه اضطراری، را ارائه می‌کند. جایگاه هماهنگ‌کننده پناهندگان کانتی.
County of Santa Clara Social Services Agency
اداره خدمات اجتماعی (SSA) کانتی سانتا-کلارا خدمات ابتدایی شبکه امنیتی را به اطفال، فامیل‌‌ها و کلانسالان در معرض خطر ارائه می‌کند. SSA خدمات خود را بصورت یکپارچه از طریق چهار مرکز اصلی ارائه می‌کند. اینها عبارت‌اند از دفتر اداره، بخش خدمات سالخوردگان و کلانسالان، بخش خدمات اشتغال و مزایا و بخش خدمات فامیل‌ و اطفال.
San Mateo County Human Services Agency (HSA)
مجموعه متنوعی از خدمات را که برای کمک‌رسانی به اشخاص و فامیل‌‌ها در قسمت رسیدن به خودکفایی، همکاری با دیگر نهادها برای تقویت جوامع و تضمین امنیت و صحتمندی اطفال طراحی شده است، ارائه می‌کند. 
Housing and Homelessness Division (HHD) – California Department of Social Services (CDSS)
بخش مسکن و بی‌خانمان‌ها (HHD) از اداره خدمات اجتماعی کالیفرنیا (CDSS)، مسئول توسعه و تفتیش پروگرام‌‌های ایالتی مسکن که با بودیجه CDSS اجرا می‌شوند، است. 
Catholic Charities of the East Bay (CCEB)
«خیریه‌های کاتولیک ایست‌بِی» به جوامع محروم کانتی‌های آلامدا و کانتراکاستا کمک‌رسانی می‌کند و به ارائه کمک در قسمت مسکن، خدمات حقوقی عمومی، خدمات اجتماعی، کمک‌رسانی مالی و تامین منابع، تعلیم سواد مالی، خدمات سرپناه اضطراری می‌پردازد.
Eden I & R, Inc.
Listing Title
نمبر تلیفون محرمانه غیر اضطراری با نمایندگان چند-زبانه که بصورت 24-ساعته و در 7 روز هفته در دسترس هستند و خدمات ارجاع به مراکز تامین مسکن ارزان‌قیمت، سرپناه اضطراری، و شبکه امنیت را به ساکنان کانتی آلامدا ارائه می‌کنند.
International Rescue Committee – Oakland
پروگرام‌‌های «کمیته بین‌المللی نجات (IRC) در اوکلند برای فراهم نمودن زمینه پیشرفت شما، منحیث مهاجر، در جامعه امریکا، و ثبت‌نام طفل‌تان در مکتب، دستیابی شما، منحیث شخص کلانسال، به خودکفایی از طریق اشتغال یا راه‌اندازی کسب‌وکار، یا ارائه خدمات صحی ضروری به فامیل‌‌ها برای رفع صدمات ناشی از تروما یا مریضی، طراحی می‌شوند. اگر نیازمند کمک باشید، IRC به شما در قسمت بازسازی زندگی و کسب توانایی کنترول آینده در جامعه جدید کمک می‌کند.
Alameda County Seal