حمایت از پناه‌جویان

African Advocacy Network
African Advocacy Network (AAN) سازمان غیرانتفاعی مستقر در سان-فرانسیسکو است که در سال 2009 برای خدمت‌رسانی به جمعیت روزافزون مهاجرین افریقایی و افریقایی-کاراییبی شکل گرفت. AAN به ارائه خدمات حقوقی مهاجرت، خدمات مدیریت دوسیه و خدمات هم‌آمیزی اجتماعی، بربنیاد الگوی خاص «کارگزاری فرهنگی» می‌پردازد.
East Bay Sanctuary Covenant
پروگرام‌‌های حقوقی، اجتماعی و حمایتی East Bay Sanctuary Covenant به بسیاری از چالش‌های پیش‌روی مهاجرین می‌پردازند. ما، به کمک یکدیگر، می‌کوشیم تا مسیری برای شهروندی و تدوین پالیسی‌های مهاجرتی همدلانه‌تر بسازیم.
FindHello
Listing Title
FindHello پروگرام‌ رایگان مخصوص پناهندگان، پناه‌جویان و مهاجرین است. این پروگرام‌ به اعضای جامعه در سراسر ایالات متحده امریکا کمک می‌کند تا به مراکز خدمات در محله‌های خود دسترسی پیدا کنند. امکان جستجو در عرصه‌های ذیل وجود دارد: رهنمایی در قسمت مهاجرت، صنوف زبان انگلیسی، و دسترسی به خدمات صحی. امیدوار هستیم که بتوانید از FindHello برای رفع ضروریات خود استفاده نمایید.
New Asylee Orientation (virtual) – The California Department of Public Health’s Office of Refugee Health and The San Francisco Department of Public Health’s Newcomers Health Program
هر
ماه دفتر پناهندگان سان-فرانسیسکو از خدمات تابعیت و مهاجرت ایالات متحده با دفتر حفظ‌الصحه پناهندگان اداره صحت عامه سان-فرانسیسکو، و پروگرام صحی جدیدالواردها از اداره صحت عامه سان-فرانسیسکو برای اجرای پروگرام‌ آشناسازی با مزایا و خدمات مخصوص پناهندگان جدیدالوارد کالیفرنیا همکاری میکند.
جلسه ماهانه موضوعات مرتبط با پناهندگی در کالیفرنیا را پوشش می‌دهد؛ موضوعاتی مانند: اسناد مهم، مزایای شبکه امنیت، و خدمات صحی.
Social Justice Collaborative
رسالت SJC این است که زمینه ارائه خدمات حقوقی مستقیم و وکالت حقوقی باکیفیت در محکمه، با مصرف‌ کم یا بدون مصرف‌، را برای مهاجرین دارای عاید کم، پناه‌جویان، اطفال بی‌سرپرست، جوانان و فامیل‌‌های آواره فراهم کند.
Survivors International (part of the Division of Trauma Recovery Services at UCSF)
به بازماندگان کلانسال ظلم و شکنجه که ساکن سان-فرانسیسکو هستند، خدمات رایگان روان-اجتماعی و روان‌شناسی ارائه می‌کند.
Refugee and Asylum Seeker Health Initiative (RAHI) at UCSF
ابتکار بهداشت پناهجویان و پناهجویان (RAHI) یک سازمان مردمی است که تحقیقات پزشکی مبتنی بر شواهد، شایستگی فرهنگی، عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت و همکاری بین المللی را برای بهبود نتایج بهداشتی برای پناهندگان و پناهجویان در سراسر جهان ترکیب می کند.
The LGBT Asylum Project
پروژه پناهندگی دگرباشان جنسی تنها سازمان غیرانتفاعی سانفرانسیسکو است که به طور انحصاری به ارائه نمایندگی قانونی در دسترس برای پناهجویان دگرباش جنسی که به دلیل گرایش جنسی، هویت جنسی و/یا وضعیت HIV از آزار و شکنجه فرار می کنند، اختصاص یافته است.
Oasis Legal Services
به ارائه مشاوره حقوقی در قسمت پناهندگی، اقامت، شهروندسازی، VAWA و دعاوی فامیلی مربوط به جوامع مهاجرین LGBTQIA+ می‌پردازد.
The Wright Institute Sanctuary Project (WISP)
به ارائه خدمات ارزیابی روان‌شناختی و خدمات عقلی-عصبی کم مصرف به پناه‌جویان تحت‌پوشش «پیمان پناهگاه ایست بِی» (East Bay Sanctuary Covenant) می‌پردازد.
Alameda County Seal