گروپ‌ها یا پروگرام‌های جوانان

ARISE Asian Wellness Project – South Alameda County (a program of Bay Area Community Health, formerly Tri City Health Center)
ARISE Asian Wellness Project از پروگرام‌‌های جلوگیری و مداخله بهنگام صحت روان است که با هدف ارتقای سطح صحت عاطفی و روانی از طریق تعلیم و مشاوره، اجرا می‌شود. خدمات ما بشمول ورکشاپ‌‌های رایگان، مشاوره وقایوی فردی، گروپ‌های حمایتی و رویدادهای همگانی برای جوانان، کلانسالان و فامیل‌‌های جامعه آسیای شرقی در جنوب کانتی آلامدا می‌شود. ما در قسمت معرفی اشتراک‌کنندگان به مراکز خدماتی نیز فعال هستیم.
Asian Community Wellness Program – North Alameda County (Korean Community Center of the East Bay)
Asian Community Wellness Program (ACWP) به ارائه کمک‌ در قسمت حفظ‌الصحه و صحت روان، اطلاع‌رسانی، تعلیم، رهنمایی، ننگ‌زدایی، خدمات مشاوره و حمایت در امور مدیریت دوسیه به اتباع شرق آسیا (چینایی، مغول، کوریایی، جاپانی) و دیگر اعضای جامعه آسیا و اقیانوس آرام (API) ساکن شمال کانتی آلامدا می‌پردازد. ضمناً، ACWP خدمات مبتنی بر الزامات فرهنگ و تروما و امکانات دسترسی به منابع همگانی، بدون پوشش بیمه، را ارائه می‌کند.
Asian Pacific Islander Legal Outreach (API Legal Outreach)
Asian Pacific Islander Legal Outreach (API Legal Outreach) سازمانی غیرانتفاعی است که در قسمت توسعه، توانمندسازی و خود-اتکایی جامعه از طریق ارائه خدمات حقوقی، اجتماعی و تعلیمی، با مراعات الزامات فرهنگی، فعالیت می‌کند. رسالت API Legal Outreach خدمات وکالت حقوقی با مراعات الزامات فرهنگی و زبانی، و نیز ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی به بخشهای محروم جامعه، شامل زنان دارای عاید کم، سالخوردگان، مهاجرین جدیدالوارد و جوانان است.
AYPAL
Listing Title
AYPAL سازمان فعال در حوزه توسعه مدیریت، سازمان‌دهی اجتماعی و ایجاد همبستگی است که حفظ صحت، امنیت و پیشرفت جوامع را پیگیری می‌کند و به فامیل‌های دارای عاید کم و مهاجر و پناهنده اهل جزایر آسیا/اقیانوس آرام ساکن اوکلند کمک می‌کند.
Banteay Srei
Listing Title
Banteay Srei سازمان توسعه جوانان و تقویت سرمایه است که به زنان اهل آسیای جنوب‌شرقی که در معرض تجارت جنسی قرار دارند یا قربانی این تجارت شده‌اند، بصورت بی‌طرفانه کمک‌رسانی می‌کند. ما در پی تامین منابع لازم برای حمایت از پیشرفت سالم از طریق خود-توانمندسازی و استقلال هستیم.
Center for Empowering Refugees & Immigrants (CERI)
Center for Empowering Refugees & Immigrants (CERI) به پناهندگان و مهاجرین آسیب‌دیده از جنگ، شکنجه، نسل‌کشی یا دیگر حوادث فاجعه‌بار کمک می‌کند تا امکان ارتقای سطح صحت عاطفی، جسمی، اجتماعی و اقتصادی آنان فراهم گردد.
Centro Legal de la Raza
Centro Legal de la Raza نهاد ارائه‌دهنده خدمات حقوقی است که دفاع از/پیشبرد حقوق اشخاص دارای عاید کم، مهاجرین، سیاه‌پوستان و جوامه لاتین را از طریق وکالت حقوقی دوزبانه، تعلیمی و حمایت، دنبال می‌کند. از طریق ترکیب خدمات حقوقی باکیفیت و آشناسازی اشخاص با حقوق قانونی و توانمندسازی جوانان
Coalition for Humane Immigrant Rights – Los Angeles (CHIRLA)
CHIRLA از حقوق مهاجرین دفاع می‌کند و سرک‌‌ها، محکمه ها و مجاری تصمیم‌گیری را به عرصه پلان‌گذاری، تعلیم و دفاع از مهاجرین و پناهندگان تبدیل نموده است.
East Bay Asian Youth Center (EBAYC)
EBAYC با مکاتب، دولت‌های شهری و شهرستانی، و سازمان‌های اجتماعی همکاری می‌کند و روابط مطمئنی با فامیل‌‌ها برای ارائه خدمات حمایتی بی‌وقفه به جوانان برقرار می‌کند. مجموعه متنوع خدمات ما جلوگیری از خشونت در میان جوانان، گسترش امکانات تعلیمی و جلب مشارکت مدنی و اجتماعی را شامل می‌شود.
Filipino Advocates for Justice
Filipino Advocates for Justice (FJA، با نام سابق FAA یا Filipinos for Affirmative Action) به حمایت از حقوق مدنی مهاجرین، از طریق ارائه خدمات مستقیم، تربیت مدیر، و سامان‌دهی و پشتیبانی از مسائل مهم جامعه فیلیپینی‌ها، به‌عنوان اقلیتی قومی که از دیرباز دچار محرومیت بوده است، پرداخته است. ما به نوجوانان سن مکتب متوسطه و لیسه، کارگران دارای عاید کم در معرض سو استفاده، و مهاجرین جدیدالوارد و بدون سند خدمت‌ می‌رسانیم و به آنها در قسمت مقابله با چالش‌های زندگی در ایالات‌متحده کمک می‌کنیم.
Harbor House Ministries
Harbor House Ministries به ارائه کمک در قسمت ESL، غذا، البسه و مسکن، اجرای پروگرام‌ها و خدمات مخصوص جوانان، ارائه خدمات تعلیمی، ارائه خدمات کاریابی و تعلیم مسلکی و اجرای پروگرام‌های مراقبت از طفل می‌پردازد.
Korean Community Center of the East Bay
رسالت KCCEB توانمندسازی مهاجرین منطقه خلیج از طریق دسترسی به امکانات تعلیمیی، خدمات، منابع و حمایت است. ما به اشخاص در قسمت دسترسی به منابع لازم در لحظات مهم زندگی کمک می‌کنیم و فرصت‌هایی برای توانمندسازی اشخاص، فامیل‌‌ها و جامعه حفظ‌الصحه و صحت فراهم می‌کنیم.
Pacific Center for Human Growth
Pacific Center for Human Growth قدیمی‌ترین مرکز LGBTQIA+ در منطقه خلیج و سومین مرکز قدیمی در سطح کشور است و یگانه کلینیک مقیاس متغیر صحت روان مخصوص اشخاص LGBTQIA+ و QTBIPOC و فامیل‌‌های آنان در کانتی آلامدا را مدیریت می‌کند.
oakland lgbtq center
این مرکز اجتماعی LGBT به ارائه رویدادهای اجتماعی، پروگرام‌‌های تعلیمی، پروگرام‌‌های صحی و خدمات مشاوره می‌پردازد. برای جوانان، اشخاص همجنس‌باز، اشخاص دوجنسی و اشخاص تراجنسی گروپ‌های حمایتی در نظر گرفته شده است. پروگرام‌‌های تعلیمی و ورکشاپ‌‌هایی برای کاریابی نیز برگزار می‌شود. خدمات صحی، صنوف‌ هنری، صنوف‌ یوگا و خدمات صحت روان بصورت رایگان ارائه می‌شود.
Asian Immigrant Women Advocates
«حامیان مهاجرین زن آسیایی» (AIWA) عمدتاً توسعه راهبری گروپی زنان و جوانان مهاجر کم‌عاید برای ایجاد زمینه تغییرات سازنده در محیط زندگی و کار این اشخاص را، با تمرکز بر سه حوزه اصلی، دنبال می‌کند: تعلیم، توسعه مدیریت و اقدام گروپی.
Soccer Without Borders Oakland
در طول سال به اجرای فعالیت‌های مربوط به فوتبال، شبکه‌سازی و پشتیبانی تحصیلی برای اطفال و نوجوانان مهاجر می‌پردازد.
Alameda County Seal